Tuesday, March 8, 2011

selamat ulangtahun kelahiran sahabat!

selamat hari lahir buat sahabat saya,
asma' dan aida...
moga ulangtahun kelahiran kali ini mendatangkan 1001 kebaikan dalam kehidupan kalian...





buat sahabat-sahabatku...
ini adalah semester terakhir kita,
sekarang kita dalam fatrah imtihan awwal,
selepas ini imtihan thani,
selepas itu imtihan nihaie,
kemudian kita akan bergelar seorang graduan,
selepas itu,kita akan pulang ke tanah air,
masing-masing pulang ke rumah masing-masing,
setengah di kuantan,ulu jempol,temerloh,mentakab,rompin,jerantut,raub,hulu langat dan desa pinggiran,
kemudian kita terpisah,
masing-masing bawa haluan sendiri...

kemudian,
kehidupan kita akan berubah, 
kehidupan selepas belajar amat berbeza dengan kehidupan kita sekarang,
pasti ku akan merindui saat bersama sahabat-sahabat,
yang 4 tahun bersama-sama,
susah dan senang,
suka dan duka,
segala kenangan tersimpan kemas dalam sanubari,
menjadi ingatan,
yang takkan pudar..

buatmu sahabat,
maafkan aku,
kerna aku tak mampu,
menjadi yang terbaik,
ku tahu,
terlalu banyak salah dan khilaf,
kerna aku,
hanyalah insan biasa...

buat sahabat-sahabatku,
terima kasih ku ucapkan,
kerna sudi menerima aku,
dalam hidup kalian,
hanya doa yang mampu kupanjatkan,
agar DIA menjaga kalian,
moga kalian sentiasa dalam rahmat dan kasih sayangNya..

ku harapkan...
ku doakan...
agar ukhwah fillah yang terbina ini,
kekal selamanya...
moga Allah terus mengikat hati-hati kita,
berukhuwwah mahabbah dalam mawaddah,
demi menggapai redhaNya...








No comments:

Post a Comment